|
ترانه های بی صدا آن سوی دلتنگیها خداییست که داشتنش پایان تمام دلتنگیهاست
| ||
|
چقدر دلم واسه اینجا تنگ شده............ میام سر میزنم و بی صدا میرم.......... یه حس بی تفاوتی دارم این وقتا [ سه شنبه بیست و یکم تیر ۱۴۰۱ ] [ 14:20 ] [ بنده ی خدا ]
|
||
| [ طراحی : وبلاگ اسکین ] [ Weblog Themes By : weblog skin ] | ||