|
ترانه های بی صدا آن سوی دلتنگیها خداییست که داشتنش پایان تمام دلتنگیهاست
| ||
|
همه جدای از زندگی بیرونی یه زندگی درونی تو وجود خودشون دارن که تو زندگی درونیشون که یه زندگی پنهونیه راحت تک و تنها نفس میکشن و آرامش دارن...البته شایدم آرامش ندارن.......و این خیلی خوبه. [ جمعه چهارم شهریور ۱۴۰۱ ] [ 0:9 ] [ بنده ی خدا ]
|
||
| [ طراحی : وبلاگ اسکین ] [ Weblog Themes By : weblog skin ] | ||