|
ترانه های بی صدا آن سوی دلتنگیها خداییست که داشتنش پایان تمام دلتنگیهاست
| ||
|
چرا الان دارم مینویسم و گریه میکنم خودمم نمیدونم........... خسته تر از خسته ام شیشه بشکسته ام............هی هی .عجب خدا 4 ماه دیگه سال 1401 هم تموم میشه........................ [ چهارشنبه بیست و پنجم آبان ۱۴۰۱ ] [ 18:1 ] [ بنده ی خدا ]
|
||
| [ طراحی : وبلاگ اسکین ] [ Weblog Themes By : weblog skin ] | ||