|
ترانه های بی صدا آن سوی دلتنگیها خداییست که داشتنش پایان تمام دلتنگیهاست
| ||
|
مامانم روزت مبارک.... کاش میتونستم بیام سر مزارت.........دلم لک زده واست...انقد دلم تنگه که حدا نداره.....کاش بودی. لعنت به این ای کاش ها
[ پنجشنبه بیست و دوم دی ۱۴۰۱ ] [ 8:59 ] [ بنده ی خدا ]
|
||
| [ طراحی : وبلاگ اسکین ] [ Weblog Themes By : weblog skin ] | ||