|
ترانه های بی صدا آن سوی دلتنگیها خداییست که داشتنش پایان تمام دلتنگیهاست
| ||
|
در این سرای بی کسی ، کسی به در نمیزند..... به دشت پر ملال ما پرنده پر نمیزند حوصله هیچ کاری ندارم...حتی حوصله خودم......سردرگم و بلاتکلیفم [ یکشنبه بیست و پنجم تیر ۱۴۰۲ ] [ 10:46 ] [ بنده ی خدا ]
|
||
| [ طراحی : وبلاگ اسکین ] [ Weblog Themes By : weblog skin ] | ||