|
ترانه های بی صدا آن سوی دلتنگیها خداییست که داشتنش پایان تمام دلتنگیهاست
| ||
|
خوابم میاد...کاش منم خواب زمستونی داشتم..حال و هوای پاییز هر چقدر هم که زیباست اما دلگیره [ یکشنبه شانزدهم مهر ۱۴۰۲ ] [ 14:28 ] [ بنده ی خدا ]
|
||
| [ طراحی : وبلاگ اسکین ] [ Weblog Themes By : weblog skin ] | ||